Montag, 7. März 2016

Celebrate Springtime

Welcome !

today a new project for Le Tresors de Luxe .
It's a shadow frame in altered art.

When the first birds are twittering and 
the nature is awaking from hibernation, 
 spring has come!  


that was in my mind as I saw our moodboard this month



my inspiration was the nature feeling in colors brown and green



 for the background I used old bookpaper, a stamp from La Blanche
 and  a stencil with white gesso.


 a mixture by beautiful organza spring flowers and laces 
and a little bunny (cut out black paper)


 3D butterfly a print out with old bookpaper 
crackle effects on frame with crackle paint

 materials, which I have used
can you see here

Thanks for your visit!
Happy crafting!
Kerstin

1 Kommentar:

  1. Der ist ja wieder wunderwunderschön, liebe Kerstin!

    Die zarte Kombi mit dem noch zarteren Grün-Tupfen drin ist dir einmalig gut gelungen und die Struktur des Rahmens ist der absolute Hammer!

    Lustig - ich habe letzte Woche auch ein Frühlings-Projekt gewerkelt, und jetzt, wo ich deines sehe, muss ich wieder mal sagen "great minds think alike". ;) (am Donnerstag wirst du sehen, was ich meine...kicher). Find ich immer spannend zu vergleichen, wenn ähnliche Themen dann doch unterschiedlich ausgeführt sind.

    Aber jetzt genieß ich erst mal ausführlicher diesen Anblick hier! Danke für die tolle Inspiration und ich bewundere immer wieder, wie zielsicher du mit den schönen Bändern und Spitzen von Tresors de Luxe umgehst. Toll!

    Busserl aus Wien,
    Claudia xxx

    AntwortenLöschen

I always appreciate all your comments. Thanks so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...