Dienstag, 28. Juni 2016

Do what you love

Welcome everyone!

today a new Layout for our DT Scrap FX
 Do what you love

yes, is not new I love to take photo's and I love to work creative
a perfect mixture for scrapbook projects
here in vintage style
with a wonderful old photo from Pinterest



 Scrap FX products
Paint brushes stencil 
# Happy
Words of inspiration
Splat stencil

 




Challenge


I choose vintage style, color brown and was inspired
 from the theme live, love & take pictures

Happy crafting !

Kommentare:

  1. Bei dir sehen diese Farben nie langweilig aus, liebe Kerstin!

    Immer wieder faszinierend, wie du es schaffst mit der reduzierten Farbpalette so reiche und fesselnde Arbeiten zu erschaffen! Alle zum Eintauchen schön und vielschichtig! Einfach toll!

    Die kleine Fotokamera (in weiß) - ist die selbstgezeichnet? Die gefällt mir am allerallerbesten!

    Recht liebe Grüße (bin noch immer etwas im Dauerstress hier mit Behandlungen und Schulschluss...entschuldige also bitte, wenn ich im Moment eher "kurz angebunden" rüberkomme)!!!!

    Claudia xxx

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous LO Kerstin, thanks so much for joining in at Kaisercraft :)

    AntwortenLöschen
  3. lovely page, thanks for joining in at kaisercraft this month, best of luck :)

    AntwortenLöschen

I always appreciate all your comments. Thanks so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...