Sunday, September 6, 2020

In the witch's kitchen

 Welcome !


BEWARE -  the witch's cauldron is bubbling!!

 

I was inspired to create a shadow frame in a mixed media grunge style 

with a lot of awesome Calico Craft Halloween MDF wooden shapes.

 

 

more details - how was it done


 

First ideas to arrange the MDF shapes in combination 

with 'The Cauldron' (die cut with Sizzix die, designed by Tim Holtz)


some close up's









 

 

Happy crafting!

Kerstin

 

 

1 comment:

  1. So - endlich Zeit, mir das genüsslich zu Gemüte zu führen, liebe Kerstin! Und ich bin überwältigt! Das hat so viel Atmosphäre! Und der alte, eiserne Kessel sieht einfach nur genial aus. Die hübschen Details mit den Pilzen, dem Gespenst, das vor der Hexe sichtlich Angst hat und Spinnweben in allen Ecken...und vom kleinen Regal red ich erst gar nicht; das ist einfach Hammer! Das hat Potential mein diesjähriger Halloween-Favorit zu werden! ;)

    Alles Liebe,
    Claudia xxx

    ReplyDelete

I always appreciate all your comments. Thanks so much!